Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(40)
IBUK Libra
(1)
Forma i typ
Książki
(25)
Gry komputerowe
(14)
Proza
(9)
Komiksy i książki obrazkowe
(4)
Poradniki i przewodniki
(4)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(2)
Czasopisma
(1)
E-booki
(1)
Programy komputerowe
(1)
Dostępność
dostępne
(19)
tylko na miejscu
(13)
wypożyczone
(9)
Placówka
Biblioteka Suska
(14)
Biblioteka Młodych
(11)
Biblioteka Młodych Czytelnia
(14)
Biblioteka Suska - filia Szpital
(2)
Autor
Deaver Jeffery (1950- )
(2)
Graley Sarah
(2)
Hikiert Anna
(2)
Monster Sfé R
(2)
Praski Łukasz
(2)
Purenins Stef
(2)
Baddiel David (1964- )
(1)
Blacha Marcin
(1)
Bolder Joe
(1)
Brown Box (1980- )
(1)
Brzozowski Tomasz
(1)
Card Orson Scott (1951- )
(1)
Cholewa Piotr W. (1955- )
(1)
Collins Barry
(1)
Cox Aleksander
(1)
Czartoryski Bartosz
(1)
Danowski Jakub
(1)
Davey Joey
(1)
Dąbrowski Grzegorz (tłumacz)
(1)
EA Sports
(1)
Electronic Arts Polska
(1)
Faber Marta
(1)
Field Jim (1980- )
(1)
Gill Anton (1948- )
(1)
Ginalski Robert
(1)
Green Jonathan
(1)
Halpern Jared
(1)
Hikiert-Bereza Anna
(1)
Jankowski Andrzej (anglista)
(1)
Kalus Agnieszka
(1)
Kearney Kristen
(1)
Kleszcz Ewa
(1)
Liu Cixin (1963- )
(1)
Liu Cixin (1963- ). Wspomnienie o przeszłości Ziemi t. 1
(1)
Liu Ken (1976- )
(1)
Maciaszek Remigiusz
(1)
Marsh Ryan
(1)
Masłowska Patrycja
(1)
Mazurek Konrad
(1)
McBrien Thomas
(1)
Motyka Aleksandra
(1)
Obważanek Jarek
(1)
Olszyński Krzysztof Hubert
(1)
Omer Mike (1979- )
(1)
Omer Mike (1979- ) Tajemnice Glenmore Park
(1)
Ostrowski Krzysztof
(1)
Piersa Krzysztof
(1)
Piwowarczyk Maks
(1)
Porzycki Jakub
(1)
Powers William
(1)
Praca zbiorowa
(1)
Riviere Laura
(1)
Rutke Grzegorz
(1)
Schreier Jason
(1)
Stanley Juliet
(1)
Stuckey John
(1)
UbiSoft
(1)
Watrak Andrzej
(1)
Wojtas Michał
(1)
Wróbel Marcin (1977- )
(1)
Zarawska Patrycja (1970- )
(1)
Zevin Gabrielle (1977- )
(1)
Łukasik Urszula
(1)
Žeželj Danijel
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(12)
2010 - 2019
(28)
1990 - 1999
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(19)
1945-1989
(1)
Kraj wydania
Polska
(38)
nieznany (irl)
(2)
nieokreślony (s.l.)
(1)
Język
polski
(41)
Odbiorca
Młodzież
(8)
9-13 lat
(6)
14-17 lat
(4)
Dorośli
(4)
Dzieci
(2)
Przynależność kulturowa
Literatura amerykańska
(9)
Literatura angielska
(2)
Literatura kanadyjska
(2)
Literatura chińska
(1)
Literatura francuska
(1)
Literatura polska
(1)
Temat
Gry komputerowe
(23)
Minecraft
(7)
Śledztwo i dochodzenie
(3)
Gry i zabawy
(2)
Gry komputerowe dla dzieci
(2)
Istoty pozaziemskie
(2)
Kobieta
(2)
Superbohaterowie
(2)
Uzależnienie od komputera
(2)
Ambicja
(1)
Assassin's Creed (gra komputerowa)
(1)
Astronauci
(1)
Bliźnięta
(1)
Bojownik
(1)
Budownictwo
(1)
Colter Shaw (postać fikcyjna)
(1)
Cyberpunk 2077 (gra komputerowa)
(1)
Dojrzałość emocjonalna
(1)
Dzieciństwo
(1)
Gracze komputerowi
(1)
Grafika komputerowa
(1)
Gry i zabawy umysłowe
(1)
Informatycy
(1)
Języki programowania
(1)
Kathryn Dance (postać fikcyjna)
(1)
Kobieta detektyw
(1)
Komputery
(1)
Kosmos
(1)
Miasta
(1)
Miłość
(1)
Młodzi dorośli
(1)
Obcy (stworzenie fantastyczne)
(1)
Ofiary przestępstw
(1)
Osoby uzależnione od gier komputerowych
(1)
Osoby zaginione
(1)
Pažitnov, Aleksej (1956- )
(1)
Piłka nożna
(1)
Podejrzany
(1)
Podróże
(1)
Policja
(1)
Policjanci
(1)
Powieść amerykańska
(1)
Programowanie (informatyka)
(1)
Programy komputerowe
(1)
Przestępcy
(1)
Przestępczość zorganizowana
(1)
Przestępstwo
(1)
Psychopaci
(1)
Relacje międzyludzkie
(1)
Samobójstwo
(1)
Scratch
(1)
Silniki fizyczne
(1)
Spisek
(1)
Spostrzegawczość
(1)
Stacja kosmiczna
(1)
Sukces
(1)
Systemy informatyczne
(1)
Sztuczna inteligencja
(1)
Tajemnica
(1)
Technologia
(1)
Terroryzm
(1)
Tetris
(1)
Uczeni
(1)
Unity (informatyka)
(1)
Wideoblog
(1)
Wojna
(1)
Wojna światów
(1)
Wojsko
(1)
Wszechświat
(1)
Wybory życiowe
(1)
Wypadki
(1)
Wyszukiwanki
(1)
Władza
(1)
YouTuberzy
(1)
Zabójstwo
(1)
Zagadki
(1)
Zdolności
(1)
Zdrada
(1)
Zemsta
(1)
Ziemia
(1)
Łowcy nagród
(1)
Życie pozaziemskie
(1)
Temat: dzieło
Among Us
(1)
Temat: czas
2001-
(3)
1901-2000
(2)
1945-1989
(2)
1989-2000
(1)
Temat: miejsce
Dolina Krzemowa (Stany Zjednoczone)
(1)
Italia (kraina historyczna)
(1)
Kalifornia (Stany Zjednoczone ; stan)
(1)
Monterey (Stany Zjednoczone, stan Kalifornia)
(1)
Moskwa (Rosja)
(1)
Gatunek
Dokumenty elektroniczne
(12)
Gry komputerowe
(12)
Powieść
(8)
Fantastyka
(6)
dla dorosłych
(4)
dla młodzieży
(4)
Komiks
(3)
Science fiction
(3)
Fantasy
(2)
Poradnik
(2)
Sensacja
(2)
Thriller
(2)
Biografia
(1)
Dla dorosłych
(1)
Fanfikcja (fan fiction)
(1)
Informator
(1)
Komiks historyczny
(1)
Kryminał
(1)
Literatura chińska
(1)
Podręcznik
(1)
Poradniki
(1)
Poradniki dla rodziców
(1)
Powieść przygodowa
(1)
Publicystyka
(1)
Publikacja bogato ilustrowana
(1)
Dziedzina i ujęcie
Hobby i czas wolny
(4)
Informatyka i technologie informacyjne
(2)
Historia
(1)
Socjologia i społeczeństwo
(1)
41 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Dziesięciu astronautów, a wśród nich jeden zdrajca, który chce ich wyeliminować... Witamy na pokładzie najbardziej niebezpiecznego statku w kosmosie! Praca młodego astronauty V. na statku patrolowym jest bardzo spokojna. Jego dzienna lista obowiązków podzielona jest na wspólne posiłki w mesie i rutynowe czynności: weryfikację instalacji elektrycznej, regulację teleskopów oraz czyszczenie filtrów tlenowych. Jednak gdy w tajemniczych okolicznościach w ambulatorium zostaje zamordowany jeden z astronautów, a kolejny – w polu siłowym, wtedy zaczyna się prawdziwy koszmar. Sytuacja staje się nieprzewidywalna, a szanse na przeżycie astronautów zmieniają się z sekundy na sekundę. Zdrajca wślizgnął się między członków załogi, dobrze się ukrywa, knuje intrygi i kłamstwa, atakuje w najmniej spodziewanych momentach, ostatecznie zamierzając ich zabić co do jednego! Złap klimat i zanurz się w tej fascynującej, wywołującej nieustanne dreszcze emocji historii fan fiction na podstawie niekwestionowanego światowego hitu Among Us!

Dofinansowano ze środków finansowych Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego w ramach realizacji Narodowego Programu Rozwoju Czytelnictwa 2.0 na lata 2021-2025
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Młodych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. {4} #FANTASTYKA #SCIENCE-FICTION (1 egz.)
Książka
W koszyku
Cały ten Rock / Remigiusz Maciaszek, Michał Wojtas. - Kraków : Znak Horyzont - Społeczny Instytut Wydawniczy Znak, 2017. - 317, [1] strona, [16] stron tablic : ilustracje, fotografie ; 22 cm.
Kanał Remigiusza „Rocka” Maciaszka na YouTubie jest jednym z największych fenomenów w polskim Internecie. Przez ostatnie lata postać ta wywołała niezliczoną ilość kontrowersji – fani i hejterzy zażarcie dyskutowali na temat pracy, rodziny i kariery Rocka. Wielu chciałoby się dowiedzieć, jaki on jest w realu i jak odniósł tak ogromny sukces. Ta książka opowiada o drodze Remigiusza Maciaszka na szczyt. Od pracy na budowie, przez prowadzenie wypożyczalni filmów, do ikony polskiego YouTube’a. To także historia dzieciństwa wielu dzisiejszych 30- i 40-latków. Dziecięce fortuny stracone w pierwszych salonach gier i kafejkach internetowych. Dźwięk pracy legendarnych komputerów: Commodore, Amiga 500 i pierwszych Pecetów, których posiadanie dawało właścicielowi status osiedlowej gwiazdy. Wypieki na twarzy podczas czytania „Bajtka” i „Secret Service”. To barwne początki branży gier aż po moment, gdy jej światowa wartość stanowi jedną piątą PKB Polski.

Zrealizowano ze środków finansowych Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego w ramach Narodowego Programu Rozwoju Czytelnictwa.
Priorytet 1 – Zakup nowości wydawniczych dla bibliotek publicznych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Suska
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. [JPu] SPOŁECZEŃSTWO - PUBLICYSTYKA (1 egz.)
Czasopismo
W koszyku
Miesięcznik (co 28 dni)
CD-Action to polski magazyn poświęcony tematyce gier komputerowych. W każdym numerze znajdują się: artukuły dotyczące zapowiedzi i nowości ze świata gier, recenzje, felietony, dział poświęcony zagadnieniom ogólnokomputerowym (Internet, programowanie), przegląd nowości ze świata filmu, muzyki i literatury, a także wszelkie nowinki sprzętowe, testy sprzętu i porady.
Ostatnio wpłynęły zeszyty:
Można wypożyczać: 2021 nr 1 (316), nr 2 (317), nr 3 (318), nr 4 (319), nr 6 (321), nr 7 (322), nr 8 (323), nr 9 (324), nr 10 (325), nr 11 (326), nr 12 (327), nr 13 (328), 2022 nr 01 (329), nr 2 (330), nr 3 (331), nr 4 (332), nr 5 (333), 2023 nr 1 (334), nr 2 (335), nr 3 (336), nr 4 (337), 2024 nr 1 (338), nr 2 (339)
Książka
W koszyku
Książka prezentuje wyjątkowe starożytne i nowoczesne budowle z całego świata. Przeniesione z rzeczywistości lub z kreatywnej wyobraźni graczy, konstruowane były blok po bloku. Można wśród nich znaleźć wiele perełek: od opartej na badaniach archeologów rekonstrukcji piramid z Gizy po perfekcyjną kopię kosmicznego wahadłowca. Ikony świata architektury, takie jak Tadż Mahal czy Bazylika św. Piotra, prezentowane są tutaj zaraz obok fantastycznego skrzyżowania katedry z czołgiem i wspaniałych statków niesionych na grzbietach delfinów. Jesteś gotów zobaczyć to na własne oczy? Sprawdź jak łatwe może być budowanie!
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Młodych
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. {26} #KREATYWNOŚĆ (1 egz.)
Biblioteka Suska - filia Zasypnica
Egzemplarze są obecnie niedostępne
Gra komputerowa
DVD
W koszyku
Dance Central 3[Dokument elektroniczny]. - Warszawa : Microsoft Studios, 2012. - 1 dysk optyczny (DVD-ROM) : dźw., kolor ; 12 cm.
Dance Central 3 to taneczna gra muzyczna wykorzystująca do działania kontroler Kinect. Rozgrywka polega na powtarzaniu, wyświetlanych na ekranie ruchów tanecznych w rytm doskonale znanej muzyki. Dance Central 3 to nie tylko zabawa, ale również podróż po hitach muzycznych począwszy od lat siedemdziesiątych na współczesności kończąc. Nowością jest wprowadzenie trybu gry fabularnej. Dance Central 3 pozwala na prowadzenie zabawy w trybie gry wieloosobowej dla ośmiu graczy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Młodych Czytelnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. GW (1 egz.)
Gra komputerowa
DVD
W koszyku
Disneyland Adventures [Dokument elektroniczny]. - Warszawa : Microsoft Studios, 2012. - 1 dysk optyczny (DVD-ROM) : dźw., kolor ; 12 cm.
Kinect: Disneyland Adventures jest pierwszą produkcją stworzoną na bazie specjalnej umowy z Disneyem, na mocy której na Xboksa 360 dostarczane są tytuły z akcją umiejscowioną w tym uniwersum, wykorzystujące kontroler Kinect. Całość jest tak naprawdę zbiorem mini-gier przygotowanych z myślą o najmłodszych, a za jej stworzenie odpowiada studio Frontier Developments. Wśród dostępnych konkurencji znajdziemy m.in. lot w przestworzach, toczenie się w środku przezroczystej kuli, czy zjazd na śniegu. Zadanie gracza w głównej mierze opiera się na odpowiednim balansowaniu ciałem w czasie wykonywania tych zadań.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Młodych Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. GW (1 egz.)
Gra komputerowa
CD
W koszyku
Fable the journey [Dokument elektroniczny] : [gra zręcznościowa] / [zesp. aut.]. - Dublin : Microsoft Corporation, cop. 2012. - 1 dysk optyczny CD-ROM : kolor., dźw. ; 12 cm.
W Fable: The Journey wcielamy się w niejakiego Gabriela, młodego woźnicę, który przemierza krainę Albion ze swoim ludem. Gapiowaty Gabriel niechcący oddziela się od reszty plemienia i musi dotrzeć do celu okrężną drogą. Bardzo szybko chłopak trafia na tajemniczą osobę - wieszczkę Teresę. To spotkanie inicjuje podróż, w toku której Gabriel stanie się bohaterem i zmierzy się ze złymi siłami zagrażającymi całemu Albionowi. Pokonanie ich może wymagać
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Młodych Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. GW (1 egz.)
Gra komputerowa
Blu-ray
W koszyku
FIFA 14 [Dokument elektroniczny] : Xbox 360. - Warszawa : Electronic Arts Polska, cop. 2013. - 1 dysk optyczny (Blu-ray Disc) : dźw., kolor. ; 12 cm.
FIFA 14 jest sportową symulacją rozgrywek piłki nożnej. Produkcja studia EA Canada stanowi rozwinięcie pomysłów znanych z wcześniejszych odsłon bestselerowego cyklu FIFA. Gracze ponownie mają okazję pokierować zawodnikami ulubionych drużyn futbolowych i toczyć emocjonujące mecze piłkarskie przeciw komputerowej sztucznej inteligencji lub żywym rywalom.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Młodych Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. GW (1 egz.)
Gra komputerowa
W koszyku
Fifa19 [ dokument elektroniczny] : Xbox 360. - Warszawa: Electronic Arts Polska, cop. 2018 - 1 dysk optyczny: dżw.., kolor. ; 12 cm.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Młodych Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. GW (1 egz.)
Gra komputerowa
DVD
W koszyku
Forza Motorsport 4 to już czwarta część ekskluzywnych wyścigów dla konsoli Xbox 360. Gra została rozbudowana o nowe tory i samochody, a ponadto rozwinięciu uległy również wszelkie funkcje społecznościowe. Nowością jest możliwość korzystania z kontrolera ruchowego Kinect, zarówno w czasie jazdy, jak i w menu. Autorzy wybrali grupę wyjątkowych samochodów, które zostały skrupulatnie odwzorowane. Dotyczy to zarówno samego modelu pojazdu, jak i jego wnętrza, komory silnika, a również wszystkich pozostałych szczegółów. Dzięki temu gracz ma możliwość zajrzenia w każdy zakamarek auta: może usiąść za kierownicą, uruchomić silnik i zobaczyć jak działają zegary rozmieszczone na desce rozdzielczej pojazdu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Młodych Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. GW (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Gra Endera / Orson Scott Card ; 2)
Wobec śmiertelnego zagrożenia nadciągającego z kosmosu Ziemia przygotowuje swoją broń ostatniej nadziei. Jest nią chłopiec, w którym odkryto zalążki niezwykłego geniuszu wojskowego. Czas nagli, a przyszłość dwóch cywilizacji spoczywa w rękach dziecka...
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Suska
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. [F] FANTASTYKA (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Colter Shaw / Jeffery Deaver ; 1)
W Mountain View w Dolinie Krzemowej zaginęła dziewiętnastoletnia Sophie Mulliner. Jej ojciec, podejrzewając, że została porwana, wobec bierności policji wyznacza nagrodę za odnalezienie córki. Zgłasza się do niego Colter Shaw, zawodowy „łowca nagród”, specjalizujący się w poszukiwaniu osób zaginionych, uciekinierów i przestępców. Na pozór prosta sprawa komplikuje się, gdy znikają kolejne osoby, a okoliczności wskazują, że porywa je ten sam sprawca, prawdopodobnie wzorujący się na grze komputerowej, w której uwięziony w potrzasku gracz musi odnaleźć drogę ucieczki, posługując się pięcioma przypadkowymi przedmiotami. Jeśli nie wyjdzie z opresji, czeka go śmierć z ręki „Szeptacza”, okrutną postać, która dyktuje warunki w grze. Szukając rozwiązania zagadki, Shaw wkracza do nieznanego mu świata przemysłu gier wideo, poznaje jego bezwzględnych potentatów, toczących ze sobą bezpardonową walkę o pozycję na wartym miliardy dolarów rynku. Niebawem przekonuje się, że tropiąc tajemniczego porywacza, sam jest śledzony przez kogoś, komu bardzo zależy na utrudnieniu mu zadania. Źródło: lubimyczytac.pl
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Suska
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. [S] SENSACJA (1 egz.)
E-book
W koszyku
Forma i typ
Drodzy Autorzy i Czytelnicy, po raz kolejny mamy przyjemność złożyć na Wasze ręce opracowanie z serii „Informatyka Ekonomiczna”. W przedkładanym numerze znalazły się teksty Autorów będących przedstawicielami różnych ośrodków naukowo-badawczych z Polski, a także opracowania powstałe w ścisłej współpracy z doświadczonymi praktykami gospodarczymi. Niezmiernie wartościową cechą opracowań wydanych w czasopiśmie „Informatyka Ekonomiczna” jest to, że stanowią one prezentację różnorodnych punktów widzenia i poglądów dotyczących zastosowania nowoczesnych rozwiązań z obszaru ICT. Perspektywy i opinie prezentowane przez Autorów tekstów niejednokrotnie po¬zwalają Czytelnikom na poszerzenie przemyśleń dotyczących ich poglądu na temat możliwości i kierunków zastosowania technologii informacyjno-komunikacyjnych w praktyce gospodarczej. Nie wszystkie artykuły nadesłane do naszego czasopisma spełniają jednak jego wymogi formalno-merytoryczne, co zwiększa znaczenie i wartość publikacji, które otrzymały podwójne pozytywne recenzje i zostały wybrane do opublikowania w aktualnym numerze „Informatyki Ekonomicznej”. Redaktor niniejszego wydania pragnie wyrazić podziękowania wszystkim Autorom, którzy zechcieli podzielić się swoimi doświadczeniami i poglądami. Ponadto składa podziękowanie Recenzentom za wnikliwe i rzeczowe oceny przedkładanych tekstów. Iwona Chomiak-Orsa
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
Książka
W koszyku
Unity jest zaawansowanym środowiskiem do tworzenia gier. Zapewnia możliwość projektowania grywalnych, świetnie wyglądających i pasjonujących gier. Dzięki temu, że Unity stworzono specjalnie w tym celu, projektant może się skupić na tym, co najważniejsze: na świetnej fabule i emocjonujących zwrotach akcji. Żmudne tworzenie kodu obsługującego podstawowe funkcje interfejsu, postaci czy sceny zostało ograniczone do minimum. Z takimi możliwościami rozpoczęcie pracy z Unity i napisanie pierwszej gry przychodzi naturalnie. Ta książka jest praktycznym wprowadzeniem do tworzenia gier 2D w Unity. Dokładnie wyjaśniono w niej filozofię działania tego środowiska i zasady projektowania gier korzystających z silnika Unity. Starannie opisano takie zagadnienia jak arkusze duszków, dzielone kafelki i mapa kafelków. Omówiono również powiązane z Unity kanały dystrybucyjne, dzięki którym odkrywanie, kupowanie i sprzedawanie gier jest bardzo proste. Poszczególne zagadnienia zostały wyjaśnione za pomocą fragmentów kodu C#. Co prawda nie jest to podręcznik programowania w tym języku, jednak dzięki analizie poszczególnych przykładów, a także samodzielnym próbom modyfikowania i rozwijania kodu możesz poprawić również swoje umiejętności programowania w C#, używając go w praktyczny i konkretny sposób. W książce między innymi:
gruntowne wprowadzenie do pracy w Unity
projektowanie interfejsu użytkownika
budowa postaci i świata gry
tworzenie niezbędnych skryptów, klas, koprocedur
algorytmy sztucznej inteligencji do zastosowania w grach
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Suska
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. [I] INFORMATYKA (1 egz.)
Książka
W koszyku
Dwoje zauroczonych sobą przyjaciół, Sam i Sadie, staje się partnerami w świecie projektowania gier wideo. Niespodziewany sukces przynosi im nie tylko sławę i radość, ale też stawia przed nimi najtrudniejszą życiową układankę, w której trzeba pogodzić pracę, przyjaźń, rodzinę i miłość… W mroźny grudniowy dzień Sam Masur wysiada z wagonu metra i w tłumie czekających na peronie ludzi widzi Sadie Green. Wykrzykuje jej imię. Dziewczyna przez chwilę udaje, że nie słyszy, lecz potem się odwraca i… niezwykła historia zostaje wprawiona w ruch. Jeszcze przed ukończeniem studiów Sam i Sadie tworzą swój pierwszy superprzebój - grę Ichigo. Z dnia na dzień świat leży u ich stóp. Oboje są młodzi, genialni, bogaci i sławni. To jednak nie ochroni ich przed przerostem twórczych ambicji i uczuciowymi zawodami… Olśniewająca, misternie skonstruowana powieść ukazuje istotę dojrzewania i emocjonalnej tożsamości, ale przede wszystkim akcentuje potrzebę bycia kochanym i kochania. Tak, to jest historia miłosna, ale zupełnie nie taka, jakie dotąd czytaliście...
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Suska
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. [Q] POWIEŚĆ ZAGRANICZNA OBYCZAJOWA (1 egz.)
Biblioteka Suska - filia Szpital
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. ﴾Q﴿ POWIEŚĆ OBYCZAJOWA (1 egz.)
Gra komputerowa
CD
W koszyku
Kinect Adventures składa się z 5 minigier, w których gracz wykonuje czynności rękami, nogami oraz całym ciałem, w skład których wchodzą:
20 000 Leaks – gracz znajduje się w szklanym pojemniku na dnie zbiornika wodnego i ma za zadanie przy użyciu rąk i nóg zaklejać dziury, które tworzą przepływające obok ryby
River Rush – gracz znajduje się na pontonie płynącym z prądem rzeki i zadaniem jest poruszanie tego pontonu przy użyciu całego ciała, przechylając się lub przesuwając na boki oraz skacząc, tak aby zdobyć jak najwięcej punktów
Rally Ball – gracz znajduje się w przed tunelem wysokości gracza i zadaniem jest odbijanie piłek przy pomocy rąk, nóg, głowy i tułowia, aby zdobyć jak najwięcej punktów, zbijając cele w pomieszczeniu
Reflex Ridge – ta gra przypomina jazdę na kolejce górskiej, z tą różnicą, że gracz stoi na poruszającej się do przodu platformie, gdzie zadaniem jest zdobycie jak największej liczby punktów na trasie, na której znajdują się różnego rodzaju przeszkody, gdzie gracz musi skakać i robić uniki
Space Pop – gracz znajduje się w pomieszczeniu z blisko zerową grawitacją, w którym z bocznych otworów wylatują przeźroczyste bańki, które to zadaniem gracza jest zbijać.
W każdej z tych gier liczy się także czas, w jakim zostanie gra rozegrana. W każdej rozgrywce może brać udział jeden lub dwóch graczy jednocześnie stojących obok siebie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Młodych Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. GW (1 egz.)
Książka
W koszyku
Komputerowy ćpun / Krzysztof Piersa. - Warszawa : Muza, 2015. - 254, [2] s. ; 20 cm.
(Drogowskazy)
Psycholodzy od dawna biją na alarm, że uzależnienie od grania może wywołać poważne zaburzenia psychiczne, takie jak agresja, wyobcowanie ze środowiska, depresja, a także doprowadzić do licznych dolegliwości fizycznych. Co ma więc zrobić rodzic, gdy z pokoju dziecka kolejną godzinę dobiega klikanie myszką, a kiedy tam wchodzi, widzi tylko plecy latorośli zgarbione nad klawiaturą? Przeczytać tę książkę. I dać ją do przeczytania swojemu uzależnionemu dziecku.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Suska
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. [E] ZDROWIE - UZALEŻNIENIA (1 egz.)
Książka
W koszyku
Międzynarodowy bestseller! Jak powstają znane gry - Wiedźmin, Dragon Age, Stardew Valley, Destiny, Diablo? Tworzenie gier komputerowych w dzisiejszych czasach jest często bardziej fascynujące niż efekt końcowy. Jason Schreier zabiera czytelników w niezwykłą podróż za kulisy przemysłu gier wideo, gdzie twórcą może być zespół 600 przepracowanych geeków lub jeden geniusz. Opisując artystyczne wyzwania stojące przed producentami, techniczne bariery, żądania graczy i pracę przypominającą robotę w korporacji, autor dochodzi do wniosku, że każda z gier jest swoistym cudem. To podróż do istnego piekła, jakim jest świat twórców gier, a jednocześnie hołd dla wszystkich tych, którzy próbują sprostać niebotycznym oczekiwaniom otoczenia i stworzyć najlepszą grę, jaką tylko można sobie wyobrazić.

Zrealizowano ze środków w ramach Programu Wieloletniego „Narodowy Program Rozwoju Czytelnictwa”
Priorytet 1 - Zakup nowości wydawniczych do bibliotek publicznych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Suska
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. [I] INFORMATYKA (1 egz.)
Książka
W koszyku
Fred i Ellie są bliźniakami. Doskonale rozumieją się nawet bez słów i lubią te same rzeczy, zwłaszcza gry video, w których są świetni. Niestety, nie radzą sobie równie dobrze z grą w piłkę nożną lub unikaniem szkolnych dręczycieli. Pewnego dnia za pomocą szkolnego komputera kontaktuje się z nimi Tajemniczy Człowiek. Dostają od niego kontroler do gier nieprzypominający żadnego z gamepadów, które dotychczas widzieli. Ponadto nowy sprzęt nie działa z ich grami. Kiedy Fred i Ellie odkrywają, co potrafi, wydaje się, że znaleźli rozwiązanie wszystkich swoich problemów.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Młodych
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. {5} #FANTASTYKA #SZCZYPTA MAGII (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Młodych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. {26} #KREATYWNOŚĆ (1 egz.)
Biblioteka Suska - filia Zasypnica
Egzemplarze są obecnie niedostępne
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej